you know you love me, xoxo gossip girl

Det va Gossip Girl idag! Tredje säsongen är igång äntligen och dom e så jävla snygga och det e bäst. <3

Jag är så jävla klockren. Har spelat in mig själv när jag läser svaren på alla naturkunskapsfrågorna, och sitter nu och lyssnar på min iPod. Älskar nya funktionerna på generation 5! :D Vet inte om man får ha iPoden på lektionen men jag kan iaf plugga utan ansträngning haha.
Helgen har spenderats i mitt kök pluggandes och i Krägga med Svenska Kyrkan. Mysig men trött helg. Henkes jävla andning.
Första mediekunskaps lektionen för mig på massa veckor och bara eb vacka kvar till lovet nu. Så jävla najs. Lovet ska bli mys.



Joshua Radin - Vegetable Car

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0